De opdracht
Een deel van een banking applicatie waarmee de klant een afspraak kan maken.
Gebruikers van de mobile app moeten een afspraak kunnen boeken met een van de medewerkers.
Onderstaande requirements moeten zeker meegenomen worden. In willekeurige volgorde:
- De klant moet aangeven omtrent welk onderwerp hij/zij een afspraak wil boeken zodat we een medewerker met de geschikte expertise kunnen reserveren.
- De onderwerpen zijn “Betalen”, “Verzekeren”, “Sparen en Beleggen” en “Kredieten”.
- De klant kan kiezen voor 3 verschillende kanalen om met ons in contact te komen.
- Op kantoor - fysieke afspraak in één van onze kantoren.
- Via videochat - de klant krijgt een link die actief wordt op het moment van de afspraak om de videochat te starten (enkel via desktop).
- Via telefoon - de klant wordt opgebeld op het moment van de afspraak.
- Een afspraak op kantoor kan van 9u tot 17u, voor videochat/telefoon gelden verruimde openingsuren van 8u tot 22u.
- De klant moet een datum/tijdstip kunnen kiezen. Dit is afhankelijk van het onderwerp en het kanaal, onze mederwerkers (expertises) zijn niet ten alle tijden beschikbaar via elk kanaal.
- Wat als de klant geen gepast tijdstip kan vinden?
- Voor het domein “Verzekeren” kan je geen online afspraak maken.
- Duur van afspraak is 1u of 1u30, afhankelijk van het onderwerp